En hel dag kvar

2015-05-27 @ 07:15:40
Igår var vi som sagt på outleten och fick med mig lite fynd hem. 
Uggs, Michael Kors väska, Tommy Hilfinger tröja och två vanliga t-shirts med detalj! Jättenöjd, har även fått handlat trosor, vattenflaska och handkräm på VS samt 3 klänningar, smink och ett par shorts. Nu är även alla shotsglas inhandlade.

Idag har vi turistat. Kollat hollywood skylten, Walk of fame och Beverly hills, hittade även ett superbra shopping center där så vi gick även i affärer och fikade där.
Ikväll så åt vi på restaurang och sedan köpte jag och mamma varsin drink på burk haha och hela familjen spelade yatzy och hade det mysigt.

Imorgon ska Susanna o pappa på universial studios men jag kände inte 100% för det och då känns det onödigt att lägga så mycket pengar. Så jag och mamma ska till till stranden och äta en god brunch/lunch någonstans runt om Santa Monica piren. Blir bra det med. Sista hela dagen i USA. Känns helt sjukt.
It's been a hell of a ride.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
v class="default">Trackback
RSS 2.0